رئیس پلیس راه شمال کرمان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدیدهشدارداد: 

مراقب ترددهای محدوده مدارس حاشیه جاده ها باشیم 

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان:

از هر 20 مجروح تصادفات یک نفر معلول می شود 

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت:متاسفانه از هر 20 مجروح سوانح رانندگی یک نفر معلول و از چرخه کار خارج می شود.  
کد خبر: ۱۳۴۶۸۶۰
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سرهنگ علی رضایی،درجلسه شورای ترافیک شهرستان ارزوئیه بیان کرد:در استان کرمان بر اثر وقوع سوانح رانندگی از ابتدای سال جاری تا کنون 349 نفر جان خود را از دست داده و 2 هزار و 658 نفر مجروح شده اند.

وی افزود:70 درصد از کسانی که در تصادفات جان خود را از دست می دهند اقشار جوان بوده که به نوعی بهترین سرمایه انسانی جامعه محسوب می شدند،اما بی احتیاطی در رانندگی سبب از دست رفتن این سرمایه می شود.

رئیس پلیس راه شمال استان گفت:از هر20 مجروح سوانح رانندگی،یک نفر نیز معلول شده و از چرخه کار خارج می شود و هزینه های جبران ناپذیر مالی و معنوی را بر دوش خانواده و جامعه می گذارد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مشخص شدن سهم دستگاه ها در تصادفات،اظهار داشت:بیش از 30 دستگاهی که در پیشگیری از سوانح رانندگی نقش دارند باید با اهتمام بیشتری اقدامات خود را به مرحله اجرا بگذارند.

سرهنگ رضایی گفت:شهرستان ارزوئیه به دلیل وجود معادن و واقع شدن در مسیر تردد کرمان به هرمزگان و قطب کشاورزی،شاهد تردد ادوات و تجهیزات کشاورزی،کامیون ها،موتورسیکلت ها، مسافران و عابران پیاده در تمامی محورهای شهرستان هست .

وی با اشاره به فاصله نزدیک و تردد روزانه کارمندان ادارات این شهرستان به شهرستان بافت،بیان کرد:روسای ادارات که اعضای شورای ترافیک هستند باید ابتدا از خود،خانواده خود و کارمندان تحت امر خود به خصوص کارمندانی که روزانه در حال تردد به شهرستان همجوار هستند،موضوعات فرهنگ سازی ترافیکی را نهادینه کنند تا شاهد سوانح رانندگی نباشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها